|
|
|
|
|
דווקא עכשיו- המרכז לחינוך סייבר מגייס מדריכים
|
|
המרכז לחינוך סייבר, 22.7.20
גם בימי קורונה המרכז לחינוך סייבר בשיתוף הרשות לפיתוח הגליל, ממשיכים לגייס מדריכים/ות בעלי ידע בתכנות.
המרכז לחינוך סייבר נוסד על ידי קרן רש"י – מהקרנות הפילנתרופיות הגדולות והמשפיעות בישראל בשיתוף עם משרד הביטחון, במטרה להוביל שינוי חברתי בישראל. לאחרונה המרכז מוביל בשיתוף הרשות לפיתוח הגליל, תכניות בפריפריה הגיאוגרפית באמצעות טיפוח מצוינות והקניית ידע והכשרה בתחומי הסייבר והטכנולוגיה, במטרה לחולל שינוי אמיתי לצמצם פערים חברתיים וליצור הזדמנות שווה לצעירי דור המחר של ישראל. חושבים שאתם מתאימים? הגישו מועמדות בלחיצה על התמונה-
ממש כאן, אצלנו בגליל , נפתחת תוכנית ההכשרה המובילה בישראל בתחומי בינה מלאכותית מבית KALEIDOO, בשיתוף הרשות לפיתוח הגליל. בתוכנית ילמדו: Python, SQL & NoSQL DBs, Big Data, Cloud, BI, Machine Learning, Deep Learning, AI Models & Cyber Applications
התוכנית מיועדת לבוגרי תואר ראשון במדעי המחשב או ההנדסה, תושבי הגליל. בסיום התוכנית – תינתן לבוגרים שסיימו בהצלחה הזדמנות להשתלב בעבודה בפרויקטים מובילים ב- Kaleidoo
ראה מידע נוסף..
לרגל יום ירושלים, בנות גרעין קרית שמונה החליטו לכתוב ולביים הצגה מיוחדת לקהילה בעיר – "המסע בזמן לירושלים". ההצגה מספרת את סיפורה של ירושלים לאורך השנים עד לימינו.
ראה מידע נוסף..
פורום מיכל סלע העוסק בהצלת חיים ומניעת אלימות כלפי נשים באמצעות חדשנות וטכנולוגיה, פותח סדנה ללא עלות לנשים ונוער שיצאו ממעגל האלימות במשפחה להמצאת רעיונות לפתרונות טכנולוגיים מצילי חיים. היעד: אפס נרצחות בשנה
ראה מידע נוסף..
הרשות לפיתוח הגליל תוביל את `מתחם הצפון` בתערוכת התיירות הבינלאומית בחסות משרד התיירות, שתתקיים ב 3.30-29 בתצוגה חסרת תקדים: מעל ל-80 רשויות מקומיות שונות , 30 ביתנים, מאות משתתפים. הצפון עולה לתל אביב!
ראה מידע נוסף..
הכירו את גרעין בית שאן - גרעין עם לב גדול ואור בעיניים. בנות הגרעין מתנדבות במגוון תפקידים בשלל תחומים ברחבי בית שאן – חינוך, רווחה, הדרכה ועוד, ועובדות עם אוכלוסיות שונות – ילדים, בוגרים ואף קשישים. מעבר לתפקידי השירות הלאומי הבנות פועלות לקידום וחיזוק קהילת בית שאן במגוון פרויקטים לאורך השנה. בסרטון שלפניכם תוכלו לטעום מהעשייה ומההווי של בנות הגרעין!
ראה מידע נוסף..
|
|
|
|
|
|
|
|